Bureauet Bloggen

Indflydelse

Vi har fået lov til at hjælpe kunder som Siemens, Nordea, ATP og TDC med at styrke deres indflydelse. Uanset om det handler om at flytte mennesker, holdninger eller produkter.

Det er indflydelse, det handler om, når vi laver stakeholder-analyser, når vi holder workshopper i personlig gennemslagskraft, når vi forbedrer præsentationsteknikken, og når vi hjælper teams og ledere med deres konflikthåndtering. Og det er indflydelse, når vi rådgiver dig om den strategi, du lægger for dagen i din kundeservice.

Et fællestræk for alle disse ydelser er, at vi ikke rejser rundt med halve hippiesandheder – vi tager udgangspunkt i tung forskning.

Hvis du gerne vil inspireres på dette felt, kan vi anbefale landets største og bedste blog om emnet, Overbevisende.dk, som styres og skrives af Morten Münster, der er partner i BRO. Han har også skrevet en bog om emnet: Personlig indflydelse.

Hvis du mere er til vinklen med personlig gennemslagskraft, så vil vi anbefale dig at tage vores e-kursus i personlig gennemslagskraft, som vores seniorkonsulent Anne Gerhardt har lavet (og som over 2.000 allerede har taget). Her får du 7 lektioner, der blandt andet handler om målretning af dit budskab, overbevisende argumentation, og hvordan du kommer din præstationsangst til livs.

Indflydelse er også et af de væsentligste temaer på vores blog. Her er nogle indlæg om emnet:

Hviler denne forbandelse også over din kommunikation?

Tre små ord, der vil accelerere din karriere

Fra sløset til knivskarp argumentation med disse simple tips

Og hvis du vil inspireres til at forstå, hvordan den menneskelige psykologi hænger sammen med at få større indflydelse, så har vi skrevet en hel del om det, fx:

De 3 grunde til, at vi ikke vil forandre os

Derfor virker argumenter ikke (og hvad du skal gøre i stedet)

Hvad håndklæder kan lære dig om personlig indflydelse

Her er et par, Morten har skrevet til Lederweb:

4 regler til at træffe bedre beslutninger

3 psykologiske grunde til, at du træffer katastrofale beslutninger

Kunder vi har lavet Indflydelse for

Vil du vide mere?

_MG_1268_V1

Morten Sehested Münster

Partner - 40805108

Morten Sehested Münster er direktør i The Nudging Company og partner i BRO. Han arbejder med personlig indflydelse, content marketing og adfærdsdesign for kunder som FOA, IBM, ATP og flere danske kommuner. Derudover er Morten redaktør og stifter af BRO blog, forfatter til bogen ‘Personlig Indflydelse’ og foredragsholder – især om content marketing og adfærdsdesign.

Ring til Morten for nærmere information om følgende af BROs arbejdsområder: Content Marketing, Indflydelse og Adfærdsdesign.