Bureauet Bloggen

Content Marketing

Det kan godt være, at Ulrik Wilbek ikke kan spille håndbold, men hos BRO tror vi på, at man skal kunne mestre det, man selv rådgiver om og underviser i.

Når vi holder foredrag og rådgiver vores kunder om content marketing, er udgangspunktet vores egen blog, bro-blog.dk. Udover at være Danmarks største kommunikationsblog og vores yndlingseksempel på content marketing er bloggen vores klart største kanal for newbizz og markedsføring.

Vi bruger content marketing til at positionere os, skabe vedvarende relationer til kunder, engagere dem i dialog og ikke mindst sælge vores produkter og løsninger.

Men content marketing er ikke noget, vi holder for os selv: Det er også et decideret produkt, man kan købe i vores butik. Vi hjælper helt konkret en stribe kunder med at blogge, skrive nyhedsbreve og webtekster for at styrke deres forretning og position i markedet. Og vi inkluderer gerne videoer, podcasts, webinars, onlinekurser og andre virkemidler efter behov.

Vi har også skabt vores helt egen kommunikationsuddannelse, BRO Comm. Her underviser en håndfuld af vores dygtige folk blandt andet i at lave lækkert indhold.

Vi har været så velsignede, at vi ofte bliver bedt om at fortælle om content marketing til større konferencer.

Fx har vi haft fornøjelsen af at tale på Content Day og MyNewsDesk’s pr-arrangement, og så vandt vores partner Morten Münster prisen som Best Marketing Speaker til Marketing Camp 2013 på ITU. Henrik Hillestrøm fortalte om emnet på Social Media Week 2014, hvor han var blandt Top 5 Speakers og blev kåret til Most Funny’ og ‘Top Motivator – se præsentationen fra oplægget her.

Vi har også skrevet et indlæg om, hvorfor du (af forretningsmæssige årsager) bør komme i gang med at blogge med det samme:

Sådan får du kunderne til selv at ringe

Hvis du har læst så langt her, vil du nok synes om e-bogen Sådan laver du en virkelig god kommunikationsstrategi, og den e-bog, vi lavede til Kommunikation og Sprog for at fejre, da de i sin tid rundede 5.000 følgere på deres Facebook-side. Hent den her.

Kunder vi har lavet Content Marketing for

Vil du vide mere?

_MG_1268_V1

Morten Sehested Münster

Partner - 40805108

Morten Sehested Münster er direktør i The Nudging Company og partner i BRO. Han arbejder med personlig indflydelse, content marketing og adfærdsdesign for kunder som FOA, IBM, ATP og flere danske kommuner. Derudover er Morten redaktør og stifter af BRO blog, forfatter til bogen ‘Personlig Indflydelse’ og foredragsholder – især om content marketing og adfærdsdesign.

Ring til Morten for nærmere information om følgende af BROs arbejdsområder: Content Marketing, Indflydelse og Adfærdsdesign.